Mikmikbuk doğumdan sonra karar verirsiniz bence belki hiç ihtiyacınız olmayacak boş yere şimdiden almayın. Hastanelerde zaten oluyor ebenize sorabilirsiniz ilk an sütünüz gelmezse onlar yardımcı olurlar. Sizin ve bebeğin durumuna göre karar verirsiniz. Eğer çalışma bebeği birine bırakma durumunuz yoksa şimdiden almayın derim. Ayrıca rn iyisi hastane tipi olanlar, onları da kiralayabiliyorsunuz ben ihtiyaç halinde öyle yapacaktım. Hem çekiş güçleri çok daha iyi hem de yara yapmıyorlar