Herding_1433 ben 7 aydır evliyim iki deterjan almak istemedim alo nun renkliler ve beyazlar olanını kullanıyorum gayette memnunum hatta beyazlarımı yıkarken a101 in çamaşır sodasını aldım onunla kullanıyorum ha çok işim yoksa çamaşır suyunda bırakıp da öylede kullanıyorum beyazlarını 😊