Ben bugün itibariyle tam 30+0 girdik bende aynı sanki 30 dan sonra her an gelcekmiş gibi (doktor ne kadar erken doğum riski yok dese de )ilk gebelik daha hiç bir şey almadık , heycanlıyım bırazda korkuyorum. Bu hafta biraz hareketleri durgunlaştı daha dogrusu hareket ettiğini hissediyorum ama tekmeleme yok sizde de öylemi acaba telaş yapmalı mıyım çok bilgisizim ya