Ezgii0 Selindrellaa bizde 26+1 olduk. Göğsümün alt tarafları kaburgalarım ağrıyor resmen. Normal mi acabaaa? Birde arka tarafına doğru. Ve sadece sağ tarafım
munevveralakaya46 haftadayım bende sırt ve kaburga ağrılarım var ve geçmeyecek gibide duruyor doğuma kadar
Serapcemre munevveralakaya46 ay ılk cocukta yaşamadım ama sola yatınca ıkı gündür agrıyor sanki cocuk o tarafa gidiyor gibime geliyor sağda skntı yok ama siz de de öyle oluyormu 😒
mervecetinnnnn Selindrellaa ahhh ahhh 30+4den yazıyorum zehir oluyor geceler inan uyuyamıyorum 😂 Sağlıkla gelsin 😍😍
Mrsde Bizde 27+5 valla bel sirt kaburga agrimadik yer yok su siralar bazen oturup agliyorum 😁 3.4 gundur geceleride uyuyamiyorum ağrıdann. Kafayi yicem yakinda 😁bu sol taraf beninde cok agriyor nedeni nedir bilen varmı? Daha Randevuma cok var 🤦♀️
Meri3220 Selindrellaa aramızda 1 gün var bizimde yarın 27 olacak inşallah. Sağlıkla kucağımıza alalım yavruları 🤗