Hanımlar belden uyuşturmalı sanırım spinal doğum deniyo öyle düşünüyorum ama etraf beni korkutuyo bacaklarında ve belinde ağrı hiç geçmez zaman zaman bacak uyuşukluğu yaşarsın çok riskli bacakların açılmassa gibi gibi şeyler söylendi napıcamı bilemedim ama o anıda görmek istiyorum 😔 bu şekilde doğum yapan anneler var mı acaba