Zeynokus Biz 30+1 olduk saat itibariyle sizin nasil geciyor haftaniz belirtileriniz neler bugun kasilmalarim oldu benim ama hep duzensizdi gunduz 3-4 kere oldu ama normal sanirim bu haftalarda :) sizin nasil geciooo :)
kahvesever__ Zeynokus sancılarım var nefesim daralıyor çok ağırlaştım erken doğum riksim var var da Yani anlıycanız
gizzzy35 Zeynokus Bende 30 oldum gece uykuları bozuldu uyanıyorum ve uyuyamıyorum. Bel ağrısı vs. Sağlıkla gelsinler 🙏
12mommy Zeynokus benimde kasilmalarim var erken başladı gibi düşünüyorum birde bacaklarim cok şişip iniyor gibi geliyor bana 😦
Zeynokus kahvesever__ nasil oluyor sancilariniz benimde var serklajliyim kasilmalarim oldu bugun karnim sertti acaba yarin doktora yazsam ki die dusunuyorum
kahvesever__ Zeynokus kasıklarımın oralar çok agrıyor aşalara kadar iniyor agrısı sancılanıyorum nefesim daralıyor karnım patlayacak gibi oluyor
gizzzy35 Zeynokus Hayır o kasılma değil ama doktorum o normal bir durum dedi. Kasılma farklı birşey 😌 Kasıkla rahim arası olur dedi bana bilmiyorum. Hatta hamilelik yaşayan arkadaşlarımda aynı şeyi söylediler 🙏
Zeynokus gizzzy35 herkes baska bisey soyluyor 😢 simdi benim toplanio boyle karnim yamuluyor gibi oluyo karnim sert oluo o an gerilio cok nefesim kesilio bu kasilma mi toplanma mi😂
Barannbebek Zeynokus kasılma yaşıyorsunuz yani sancı. Uzuuun bir süredir yaşıyorum bu dediğinizi bende sancı olduğunu bilmiyordum. Bebek bir yere toplanıp taş gibi oluyor 15-20 sn sonra yumuşamaya başlıyor. Nst de 80 lik 100 lük sancılar çıkıyor hep o anlarda. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲
55busrayayla Zeynokus Bizde bugün 30+4 olduk. Çok şükür genel anlam olarak iyiyiz ama iki gecedir sol kasığıma ani bir ağrı giriyor 20 saniye sonra kesiliyor birden. Ve beyaz akıntım var önümüzde ki hafta kontrolumuz var bakalım