Blge1 37.haftadayız 22 kg aldım asla tutamadığım kesemediğim bir iştahım var 59 la hamile kalmıştım inşallah doğumdan sonra verebilirim bu kiloları😂 sizler kaç kg aldınız
Sutlac09 Blge1 verirsin inşallah. Ben 14 kilo almıştım şimdi hamilelik kilomdan daha düşüğüm bebeğim 1 yaşında
Ersibneh Blge1 ooooooohh maslalllaj ya biraz almışsın sanki neyse doğumdan sonra verirsin amaaan ben de suan 27. Haftadayım 69 la başladım 74 ün
Blge1 Asel2520 ya bence benimde ödemdir diye düşünüyorum çünkü ellerim ayaklarım çok şişti davul gibi asla inmiyor suda içiyorum ama
MerveeD Blge1 cok yakın zamanda ben dıyecegım 🙈😄 28. Hafta 11 kg 🤕😭 60 ile hamile kaldım 71 i gördüm dün ben şooookkkkk
Blge1 211212g son aylara yaklaştık ama biraz sıkabilsek dişimizi😂 resmen gizli gizli yiyorum eşimden utancıma😂
Asel2520 Blge1 aynen benimde öyleydi ayaklarım öyle şiştiki giydiğim ayakkabım bile olmuyordu ama doğumdan sonra hemen gidiyor tuzlu yemeyin bol bol yürüyün faydası olacaktır 😊
Aysesinan23 Blge1 17 kilo aldım bende . 36+2 deyiz. Nasıl gidecek kilolar hiç bir fikrim yok . Ama doğumdan sonra direkt ekmek yemeyi kesmeyi düşünüyorum.
Blge1 Aysesinan23 Evet bendede aşırı tatlı yeme isteği oldu hamilelikte doktor yeme dedikçe yiyesin geliyo sanki😂 hamilelikten sonra bu iştahın eski normal haline dönmesini umuyorum😃
MerveeD Blge1 Valla eşim yeterli ye seni spora diyetisyene yazdırırım vermezsen dıyor ama inşallah verebilirim cnkı benım kılo takıntım var
Minnaksercecik Blge1 ilk hamilelikte 60 ile başladım 80 le doğuma girmiştim bunda da 22 haftalik daha 6 kg aldım ama başladı iştah zaten tam bu zamanda iştah açılıyor Allah sonumuzu hayır etsin
Blge1 Asel2520 Evet ayakkabılarım olmuyo artık giydiğim terliklerde sıkıyo gider bir şekilde ya sağlık olsunda
Fatoo33 Blge1 valla istemesemde yiyorum hayatım boyunca bukadar yememişimdir 😂 inşallah sonrasında pişman olmam şuan bile yiyorum 😂😂
Aysesinan23 Blge1 bence doğumdan sonra gece yemesini kessek bile her türlü kilo veririz. En az 5 kilo doğum anında giderse kalanı da emzirme döneminde hallederiz