Dina Selam kizlar..27 haftalik hamileyim iki gun once disarida cok gezdim ondandimir yoksa bilmiyorum ama sol bacagima basamiyorum yukari dogru agri veriyor karnimin dibine( cok fena gezemiyorum... Sadece ayakta olunca agriyor nedir bu acaba 😐😐
EbruKanat Dina canım kaburgan batıyordur :) bebek büyüdükçe ağırlaşıyor malum birde ayakları soltarafındadır baskı yapıyordur muhtemelen :) ben de aynı durumdan şikayetçiyim doktora gittim ultrasonda gördüm kaburgalarıma basıyordu eşek 😍
Dina EbruKanat canim kaburgam degilde kasik tarafimda agri yani ashagida biraz bacagimin bitdigi yerde((
EbruKanat Dina canım işte aşagı doğru baskı yaptığından oluyor krampta giriyor bu aylarda korkma içini ferah tut 🤗 ama içim rahat etmiyor dersen doktoruna bir git gör Bebişini rahatla 🤗
EbruKanat Dina 26 haftalığım ben de canım ne kadar süre böyle olacak bilmiyorum bebeğin duruş pozisyonuna göre gün gün değişiyor 🤗
Kartanesi Aynı problem bende de var.Ayrıca bende bel fıtığı olduğu içinde ekstra artıyor bu ağrı...Fizik tedavi bölümüne gittim,ağrı bantları yaptı sırtıma ,belime ve kalçama ama bi işe yaramadı,bu hafta bel destek korsesi aldım biraz olsun işe yaradı...bu ağrılara en iyi çözüm yan yatarak ve bacaklarınızın arasına yastık alıp dinlenmek...