Duru_nunkardesi Kızlar benim sol kasığım baya ağrıyor batma gibi oluyor ama daha 5+0 haftalığız sizin de öyle mi oldu solda ağrı olursa erkek sağda olursa kız derler ama alalım tahminleri güzel hamişleriiiim💓🌸💛
Mikmikbuk Duru_nunkardesi Yani hurafe yaratmak istemem ama benim de ilk haftalar sol kasığım ağrıyordu 😁 kızçem olucak inşallah. Alakalı değildir yaaw
kckelf123 Duru_nunkardesi benimde başlarda hep solum ağrıdı sola kız derler ama oğlum olacak Allah izin verirse
Buseyllzr Duru_nunkardesi bunlar hep kocakarı lafları bilimsel olarak hiçbir gerçeklik payı yok inanmayın derim ☺️
Duru_nunkardesi Hahahah 😂😂 ya kızlar benim ablamın da sol kasığı ağrıdı oğlu oldu benim ilk kızım da sağ kasığım ağrıyordu bunda sol umuyoruz sağlıklı gelmedi ama erkek olmasını da isterim bir yandan hayırlısı olsun inşallah 🙏🙏🙏🙏🙏💓