Kumsal20 benimde başıma gelmişti açıkcası ben uzunca bi zaman önemsemedim geçer die bekledim sonrasında kötü kokulu akıntıya dönüştü Kasım ayında fitil ve antibiyotik kullandım 1 hafta sonrasında çok rahat ettim.. Hamile kalmak istiyorsan önceden bi doktora gitmeni tavsiye ederim enfeksiyon olunca tutunamayabiliyormuş