16+5 günlük hamileyim daha önce iki kere kimyasal gebelik geçirdim ve bütün psikolojim alt üst oldu psikolojim için ilaç tedavisi görüyordum ve hamile kaldım ilacı kesmek zorunda kaldık ama ben çok tedirgin ve telaşlıyım sürekli bebeğimin kalbimi durdu bişey mi oldu diye düşünmekten geceleri uyuyamıyorum desteğinize ihtiyacım var güzel anneler