Fyyy59 Merhaba. Az önce testimin pozitif olduğunu öğrendim ve aranızda hamileyken covid geçirenler var mı? Bebeğe bir şey olma gibi bı durum söz konusu mu? Çok şükür bı ağrım yok hafif öksürük dışında 2 doz aşımda mevcut fakat korkmaya başladım bı anda😔
bezmrt Fyyy59 bende 30+4üm bugün karantinam bitti çok şükür covid in bebeğe bir zararı yok ama bana hamile olduğum için doktorum d-dimer ve hemogram testleri yaptırdı covidken gidip tekrar kan verdim pıhtılaşma testleriymiş galiba bunlar sonucuma göre de bana kan sulandırıcı iğne başlattı doktoruna danış bu testleri gebelikte covidte pıhtı atmaya karşı alınan bir önlemmiş
Fyyy59 Yalcnnaysgll yaa gerçekten mi?? Sizede çok çok geçmiş olsun🙏 kendim için bı korkum yokta bebek için çok endişelenmiştim, içimi ferahlattiniz😔🙏
Yalcnnaysgll Fyyy59 d dimer baktırın ama mutlaka benim yüksek çıktı oksapar kullandım hala kullanıyorum canım kafana takma bişey olmuyo o psikolojiye girme normal hasta olmuş gibi düşün
Denizmavisi23 Benimde karantinam dün bitti Allah’a şükür birşey yok bebiste hareketlerini takip et sürekli
Fyyy59 Denizmavisi23 geçmiş olsun 🌼hareketlerinde azalma yok diye düşünüyorum psikolojik olarak nasıl hissedersem o şekil oluyor ya😔
Fyyy59 bezmrt çok geçmiş olsun sizede🌼 doktoruma yazdım pozitif olduğumu bı cevap bekliyorum hâlâ dediğiniz gibi yapıp kan vereyim baktirayim🙏
Fyyy59 Yalcnnaysgll ya ne düşünüyorsan o oluyor gercekren normal grip gibiydim pozitif çıkana kadar pozitif çıktı dizlerim bile ağrımaya başladı neyse ki ikna ettim kendimi psikolojik olduğuna🤭