kahvesever__ Rabiakilif ben hep kasıklarımın orda hissediyorum hiç yukarı çıkmadığı sol da hissediyorum oğlum olucak inşallah 🙏
Nesraa_ Rabiakilif hep sol tarafta hissettim ve hala daha öyle kızım olucak onun cinsiyetle bir alakası yok diye biliyorum ben 🙏
Rabiakilif kahvesever__ bizde 11 haftalık olduk, bende hep sol kasığımda hissediyorum, erkek çocukları çabuk hareketlenir diyorlar bakalım hayırlısı
Rabiakilif Değişiyor demek ki kimi solda olursa erkek diyo kimi kız diyo, hayırlısı sağlıklısı olsun artık