Merhaba arkadaşlar. Benim bir anda üç hafta kadar önce sağ göğsümün alt kısmında kaburgamda batma oluyor ciddi derecede dokunduğumda bir acı hissediyorum dokunmasam bile bir anda batma yanma gibi bir şey hissediyorum ve sırtımın sağ kürek kısmı yine inanılmaz derecede bir yanma hissediyorum yanma ve batma. Bunlar hamilelikten olabilir mi? Daha 21 haftalık hamileyim nedir bu bilemedim ağrı kesici (parol) falan da içmiyorum. Var mı böyle bir şry yaşayan??