Nesgul552 Minaliy herşeyin başı rabbim sen gönlünü ferah tut dua et asla vazgeçme bu sefer olmazsa bile yine vazgeçme bu bir imtihan bizim için rabbim ne derse o şöyle düşün ALLAH GEÇİKTİRİYORSA GÜZELLEŞTİRİYODUR. Elbette kolay değil seni çok iyi anlıyorum kayıp bende yaşadım ama en önemlisi birgün bu mucizenin bzi de bulacağına inanmak dua etmek şükretmek pes etmemek inşaallah yarın çok güzel haberler alırsınız🌸
Minaliy Nesgul552 çok teşekkür ederim Allah razı olsun Rabbim kimseye yaşatmasın çok zor üst üste kayıplar vermek. Şu mübarek günde bana dua edin sağlıkla kucağıma alabileyim🤲🏻
Sena_liya Kubra2903 transfer lerde yumurtayı olması yere koyuyorlar dış gebelik olma riski nasıl olabilir ki… Tüp bebek se tabi aşılamayi bilmiyorum
Sena_liya Minaliy tabiki sağlıklı olma ihtimali var çok erken yapmana rağmen sonuç güzel… İçini ferah tut kötü düşünüp kötüyü çağırma… Bol bol dua et elini karnına koy salavat getir 100 tane la havle Vela kuvvete çek. Allah büyüktür… Sen şimdiden strese girmişsin… Hepimiz aynı korkuları yaşadık elbette ama yolun başındasın daha bunun ikili testi detaylı ultrasonu şeker yüklemesi falan var hamileliğin tadını çıkar bol dua ile tevekkül et Allah a sığın canm. Stres gerçekten insanı çok etkiliyor… Yüce Allah sağ selamet kucağımıza almayı ve sağlıkla selametle huzurla büyütmeyi nasip eylesin….
Minaliy Sena_liya amin canım amin inşallah 🤲🏻 Korkumun önüne geçemiyorum çok yanlış belki ama daha öncekiler geliyor hep aklıma sanki tüm hamileliklerim öyle olacak gibi korkuyorum. Kalp atışını 1 kere duysam dünyalar benim olacak. Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlat versin. Benide birkez daha evlat acısıyla imtihan etmesin.
1Nur5 Hamilelik hormonunun kanda 3 gunde bir arttigini biliyor muydunuz? Hemen umutsuzluga kapilmayin, kanda hormonun yukselmesi icin saatler bile cok degerlidir. Bir saglikci olarak soyluyorum. umarim beklediginiz haberleri alirsiniz ❤️
Minaliy 1Nur5 inşallah canım. Ben 2 günde 1 yapılıyor diye biliyordum. Yarın yine gidicez bakalım ne çıkacak.
Sena_liya Minaliy benimde kayıplarım oldu… Çok iyi anlıyorum seni.. Korkunuda anlıyorum sırf bu korkular bile insanın heyecanını bile bastırıyor.. Bol tövbe dua cnm Rabb im imanlı sağlıklı hayırlı evlatlar nasip eylesin canm benim cümlemize….
mavi18_ Minaliy hemen kötü düşünmeyin birkaç gün daha bekleyin Allah bir evlat nasip size de sağlıklı sıhhatli inşallah