Bende dün ilk defa e bebekten alışveriş yapacaktım okadar hevesle ekledim sepeti kart bilgilerini flan girdim onayla dedim… Bana dedi ki bankanızla anlaşmamız yok… Ben şok tabi sanki İrlanda bankası 😀 teb bankası kartım. neyse ben o arada kartı da kaydetmiş bulundum kart bilgileri de silinmiyormuş. Ne rezalet bi uygulamaymış ya. Şimdi de içim huzursuz oldu bilgilerim hem işe yaramıyor hemde silemedim bişey olacak diye.