Kızlar 21 haftalık hamileyim yaklaşık bir hafta önce tetanoz açısının birinci dozunu oldum hemşire sadece yan etki olarak kolun ağrırı bugün dedi ama benim kolum ağrımayı bırak taş gibi şişti ve her geçen gün iyice sertleşiyor yani top gibi kaldı aşı kolumda benim gibi yan etki yaşayan oldu mu??