happybaby123 canım benim annem 3 kardeşiz 3ümüze de kundak yapmış, hiçbir sorun olmamış. Çocugu rahatsız edecek derecede sıkmadıkça bence yapılabilir, çok faydasını gördük bence. Hiçbirimizin iskelet sisteminde herhangi bi zararı olmadı. Bu konuda doktorları uzmanları çok dinleyemeyeceğim… annem usulu takılacağım inşaallah