Kuzenim 8. Ayında hamileydi . Dün çocuğu karnında ölmüş . Sebebi ise yok diyorlar durmuş kalbi sonra ameliyata almışlar. Sağlığı yerindeyken bir bebek o kadar büyük bebek nasıl ölebilir . İçim parçalandı. Ben riskli bi gebelik olmadığı sürece böyle bi durumla karşılaşmamızın güç olduğunu düşünüyorum hep öyle öğrendik çünkü. Şimdi de ya ben de bir şeyi ihmal edersem korkusu başladı sapasağlam bi bebek nasıl ölebilir. Bide devlette kontrole giderken özele gitmiş son gidişinde iki iğne vermiş doğumu geciktirmek için durduk yere bu iğne verilmez erken doğuma karşılık verilir benim bildiğim. Bilgileri olan yazabilir mi ?