Mrv06 ben kurtaj olmadim ama dusuk yapmıştım geçen ay .tabi dusuk sonrask beta hızla düştü ve bu ay regl gecikir zaten diyerek (dusukten sonra ilk regl 45 gune kadar uzayabilir2miş) test vs yapmadım. Ama dr ilk gittiğimde şok oldum hem minikte olsa bir umut hemde geçen ay yasanan kotu durum. Degisik bisey yani. Simdi daha cok kucuk bebegim hatta bu cuma duyarim umarim o minik kalbinin atışını. Ama suna cok inanıyorum RABBIM OYLE BUYUK KI HIC UMMADIĞIN HIC BEKLEMEDIGIN ANDA SANA ISTEDIGINI VERIYOR.🙇♀️ umudunuz hic bitmesin