Seyma_ck ilknur hanımın özel polikliniği olduğu için tercih etmiyorum açıkcası bende normalde sedat umur takipliyim ama meryem hanıma geçiş sağlıyorum bu ay hastanede olduğu için, sevilay hanımda yanlış anlaşılmak istemem ama bana çok soğuk ve tuaf biri geliyor çok çok mecbur kalmadıkça ona gitmem herhalde 🤷🏼♀️