Gmzeucr dediğim gibi her hastanenin prosedürü farklı olabiliyor bebek karsilama anlamında, ben kendi hastanemden örnek vereyim , bebek doğumdan sonra itina ile bebek hemşiresi tarafından bebek izlem odasına alınıyor, aşısı vitaminleri boy kilo ayak izi alınıyor giydirilip anne yanına veriliyor bu süreçte anne odasına çoktan geçmiş oluyor zaten 🥰🥰