Azely 2 haftadır adetim gecikiyor ve 4 defa test yaptım ama hepsi de negatif sonuç gösteriyor neden 🥺
Zehragniken Azely canım eğer gebelik istiyorsan psikolojik de olabilir. Benimde Bi ara 15 gün geçikmisti birsuru test yaptım ama hep negatif. O zamanlar surekli kafama taktığım için oluyormuş. 2 hafta uzun Bi süre gebelik olsa muhakkak çıkardı
Azely Zehragniken ya demek öyle en son 5 martta oldum bende ve daha da olmadım en ufak leke dahi yok bugün kan testi yaptım o da negatif hayırlısı olsun inşallah 🥰