aysefatma12 Bebeğimi özledim 😔 Allah hepimizin yardımcıısı olsun bebeklerimize şifa versin en kısa sürede kucağımıza alalım 🙏🏻🙏🏻
Sld-kocbay aysefatma12 aminnn🙏 Bebegimi küvezden cıkarıp eve getirdigim günü asla unutmuyorum Ben hiç görmedim bebegimi 20 günün sonunda kucagıma almıstım 🙏 rabbim kimseyi evladından ayırmasısn
sansli_anne aysefatma12 Amin inşallah 🙏🏻 tam 1 ay oldu ve daha da yatacak sanırım ama olsun buna şükür nefes alıyor benimle ya beklerim yeter ki yavrum iyi olsun 👶
aysefatma12 Sld-kocbay bende göremedim daha doğumda sadece 10 saniye o kadar inşallah sağlıkla kucağıma alıp kokusunu içime çekerim en kısa sürede 🙏🏻
Sld-kocbay aysefatma12 işllah canım sadece sabırla olmaya calıs o geldiginde güçlü bşr kadın görsünn 🙏
aysefatma12 sansli_anne evet rabbime şükürler olsun nefes aldıkları her güne ayrı ayrı 🙏🏻🙏🏻 sabırla dua ile aşacapız inşallah bu günleri 🙏🏻
aysefatma12 Annekuzusu_0 merhaba, 28+4 te doğumum gerçekleşti, siz kaçıncı haftadasınız ? Suyunuzmu az
Annekuzusu_0 aysefatma12 bende 28+0 şu an son adete göre ama ultrosona göre 27+0 1 kilo 100 gram dün nstde biraz sancım çıktı
aysefatma12 Annekuzusu_0 korkmayım güçlü olun, erteleyebildikleri kadar erteleyecektir doktorunuz ilaçlar ile