Kizlar regl 4 Şubat daha regl günüme var ama sol kasıkta doluluk hissi var bazen ağrı oluyor gibi ama sadece sol kasıkta sağ tarafta böyle bir his yok test de yapmadım gecikme olmasını bekliyorum zaten adet düzensizliğine var böyle belirtisi olan var mı 🤗