Glshhhh94 Kızlar sezeryan olalı 8 gün oldu.Ameliyat sonrasi 5.gune kadar hicbisey yoktu 5.gun ayaklarim bir sisti resmen ayakkabiya girmiyor.Benim gibi olan varmi yorgunluktanmi olduki ameliyat oldugum gunden beri hic dinlenemedim malesef
Halime0638 Glshhhh94 ödem kafadan başlayip en son ayaklarda bitiyormus yer çekiminden kaynakli benimki ilk gunden beri dediğin gibiydi yeni yeni duzeliyor hastaneye falan hep terlikle gittim ayaklarini havada tutmaya calis sallandirma assagiya uzat hep
esmerrmm Glshhhh94 benim ayagim oyle bi sismistiki 37 numara ayakkabim oldu 39 numara 😅 2 haftaya kalmaz iniyor
perikizii Glshhhh94 fazla ayakta kaldıysanız ondandır benim de şişmişti hatta doğumdan bir gün sonraydı hemşire uzan ayaklarını uzat sürekli ayakta kaldığın için demişti
Esra7703 Glshhhh94 maalesef öyle bir durum var bende tansiyon var diye doğumdan sonra 38 numara olan ayağım 42 numara oldu eşim evden terlik getirmişti tam oldu ordan biliyorum ve hastanede hiç uyuyamıyordum 8 gün kaldım ama eve çıktım uyudum dinlendim hemen ertesi günü ödem kalmadı. Hastane de stresli ve çok sıcak uyulmuyor birde benim bebeğim kuvözde olduğu için 3 saatte süt sağıp götürüyordum ondan uyumuyordum
Lulemom Glshhhh94 doğumdan sonra rahim toparlansın diye serum veriyolar ya. O serum ödem yapıyomuş. Benimde ayaklarım bacaklarım davul olmuştu. Doktor o serum su tutuyor ondan oluyo geçer 1-2 haftaya demişti. Sanırım 2 hafta sonra tamamen inmişti