oznuroznur07 Merhaba ıkıncı gebelıgım 10. Haftasındayım vajınamda iğne batması gibi agrı oluyor son aylarda normal oldugunu bılıyorum ama ılk ayında normal mı
superstar_00 oznuroznur07 evet aynısını yaşadım yaşıyorum doktora sordum urulojiye yönlendirdi enfeksiyondan olabilir dedi üroloji sonuclarim temiz çıktı normal dedi o zaman bebek büyüdükçe rahim baglari esniyor buna bagli o durumlar oluşabiliyormuş
oznuroznur07 superstar_00 benımde temız cıktı 2 gün önce ınsallah o yuzdendır 🥺 gıttıgımde yine de soracağım korkuyorum
superstar_00 oznuroznur07 içiniz rahat olsun yoğun gaz oluşumuna bağlı da oluşuyor Allah bebeğinizi size bağışlasın