Tugba2213 Rabbım banada nasıp etti buraya bu konuyu yazmayı, inş sabah erken saatte doguma alınıcam kızlar genel anestezi ile sezeryan olucm dualarınızı eksik etmeyin🙏🏻 Korkum cok , saatler gecmek bilmiyo , rabbım herkesi saglıkla kucagına almayı nasıp etsın bebeklerımızı 🙏🏻🙏🏻
Tosbik Tugba2213 amiiinn cnm bnm amiiinn 😍 Allahim hayirli ugurlu nasip etsin. Saglicakla gelsin 💞darisi başımıza 😗
Hulyarecep Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip kısmet etsin İnşALLAH darısı başımıza 🤗🙏💕
Tugba2213 Hulyarecep inşş canım kalbina sağlık,adınla dua ettim sana rabbim sag salim sanada nasıp rtsin günler su gıbı akıp geçsin inş 🙏🏻
Tugba2213 Tosbik inşş canımm valla doguma gıderken kesınlıkle bırdaki herkes dıe dua aklıma kesın gelir 🙏🏻 Rabbim saglıkla nasıp etsın kucagına almayı canım 😘