Kizlar 18 aylık oğlum var İsmi Musa ismini tabi ki Hz.Musadan aldık🥰😊
Şuanda 27 haftalık hamileyim bir kızımız olacak Allah’ın izniyle onunda adını Miryam koymayı düşünüyoruz Hz Musa’nın kız kardeşinin ismi düzeni bozmayalim sürdürelim dedik 🥰
(Anlamı dinin temelini oluşturan yapı)❤️
Fikirleri alalım 😊 hanginiz ne isim koyacak bakalım 🤔❤️🥰