Minigin_annesi0 Öğlen 11-12 gibi kahvaltı yapıyorum yumurta, peynir, zeytin, varsa avakado, cevizli ezme, 1-2 dilim tam buğday ekmeği, bazen sadece yulaflı omlet yapıyorum, domates, salatalık. Saat 3 gibi midem kaziniyor meyve tabağı yapıyorum ya da sadece bir adet muz falan. Bazen kahve ve yanına bitter çikolata. Akşam da 5.40 gibi yemek yiyiyorum gece bir şey yememeye çalışıyorum zaten yersem midem kötü oluyor uyuyamıyorum. Akşam acikirsam ayran ya da cacık ile kapatıyorum günü.