eminemre99 kutu süt alıyorum ben canım 1 lt olanlardan marka olarak Pınar sütaş vs ama hepsi olur önemli olan pastörize olması 🙄 kefir de altınkılıc evet ama laktozsuz olanı içiyorum ☺️ Aralarda 1 su bardağı kadar içiyorum yanına da ceviz ya da çiğ fındık kuru kayısı ya da meyvelerden ne varsa tercih edebilirsiniz