Emimosh kesinlikle yaptırma canım . Hormonal değişiklikten dolayı azalma olmayabilir ayrıca da yanık olma olasılığı çok yüksek ben yandım şahsen 😁 Güneş bile leke yapıyor ciltte hamile iken öyle düşün doktorum öyle söylemişti. Doğumdan 3-4 ay sonra devam edersen daha iyi olabilir🦋