Merveonay orası öyle tabi Rabbimin bir mucizesi doğum yapmak. Kolay doğum duymadım hiç illaki sezeryan yada normal doğum da olsa kendine göre zorlukları var . İşte benimkide daha değişik bir korku , tansiyon bile ölçülürken strese giren biriyim neden bu kadar korkuyorum inan bilmiyorum çok isterdim cesaretli olmayı sakin olmayı elde değil maalesef. Ama inandığım şeyde değişmiyor . Rabbim bir kolaylığını verecektir muhakkak. Yoksa dediğin gibi bu kadar insan defalarca kez doğum yapmazdı.😊🙏