Deva22 ben covidim öksürük için bir haftadır denemediğim yöntem kalmadı diyebilirim, karnım ağrıyo artık öksürdükçe, bebek için çok endişeliyim karantinada olduğum için kontrole de gidemiyorum 🤦🏻♀️ ben öksürük şurubu da başladım bi kaç gün önce ilk gün bi fayda etti şimdi o da işe yaramıyor. Sürekli nane limon bal yapıp içiyorum veya süte zerdeçal zencefil tarçın koyup kaynatıp içiyorum..En son kabuklu cevizi kırdıktan sonra içinde çıkan bölme gibi sert zarlar var ya, 5-10 tane cevizden çıkarıp kaynar suda 10 dk bekletip sonra içinden ceviz kabuklarını alıp bal katıp içmeyi önerdiler, o iyi geldi bayaa.. günde 2-3 kez yapıyorum..siyah turp bulabilirseniz geceden ikiye bölüp ortasını oyup bal koyun sabah o sulanan balı için o da çok iyi geliyor ama ben siyah turp bulamadım