rukiyecinar0101 1.5 sene denedim bende olmadı kaç tane doktora gittim sıkıntı yok dendi daha sonra bir Profa gittim tüplerde sıvı birikmesi varmış ameliyat oldum tüpüm alındı o ay hamile kaldım yani herşey psikolojik olmuyor boluna vakit kaybettim tamamen biyolojikmiş bunun rahat olmak kafaya takmamakta alakası yok hep öyle dendi bilimsel olarak araştırdığınızda da psikolojinin hamilele kalmayı etkilemediğini görebilirsiniz böyle diyen rahat olcular yüzünden boşuna zaman kaybediyoruz malesef