Kızlar merhaba, Ankara şehir hastanesi takipli hastası olan varmı? Aylardır randevu sorunu yüzünden özele gidiyorm fakat dogum vaktine yaklastım 34 haftalık olmak üzereyim. Ama randevu bulamıyorum? Sancım gelince acile gitsem bakılır mı? Nts dahi giremedim