30+2 olduk normalde işim gereği hep ayakta duran birisiydim ve calıstığım zamanlar bacaklarım cok ağrırdı o yüzden doktor kan dolaşımını hızlandırsın diye varis corabı vermisti giyiniyodum ise yarıyodu
simdi calısmıyorum yürüyüs vs yapıyorum varis corabı da giyiniyorum ama yine de bacaklarım gün sonu cok ağrıyo hatta gece beni uyandırıyo ağrısı.. toplam 9-10 kilo aldım fakat zayıf birisiydim. bunun haricinde ne yapabilirim bacak ağrım icin lütfen bilenler yardım edebilir mi🥺