Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim afedersiniz çok fazla sarı akıntım var ve ara ara kaşıntı yapıyor eşimle ilişkiye girmeye korkuyorum çünkü daha sonra wcye gittiğimde inanılmaz acı duyuyorum sağlık ocağına gitsem ilaç yazar mı acaba yada kadın hastalıklarına mı gitmem gerekiyor