gamzetastan iki transfer edildi. Biri kalp atışı duyulmadan düştü. Diğeri çok şükür sağlıklı bir şekilde 29 haftanın içinde 😊Transferin 4. Günü kusma sorunu bir başladı ilk 4 ayımız sürekli kusarak geçti. 10 kilo verdim. Onun dışında ne kanama nede başka bir sorun yaşadım. Şimdi biraz sorunlar başladı. Rahim ağzında önce kısalma oldu, tekrar progesteron başlandı. O düzeldi bu seferde açılma oldu. İnşallah sonuna kadar benimle kalır, erken gelmez. Sizinde inşallah kolay geçer.