meri1 bursa Osmangazi aritmi Hastanesi’nde yaptırdım özeldi 300 TL verdim 5 buçuk yıl oldu ama iyiki dedim çünkü hiç sıkıntı yaşamadım elhamdülillah 🤲🏻 doğum doktoruma sormuştum daha hamileyken oda 40 çıkınca önerdi ve iyikide yaptırmışim gelişimi de güzel oldu boylelikle 🤲🥰