ahed25 Kızlar bugün 37 hafta giriyorum acayip bir ağrı var ayakta durmaya halım yok tükendim gibi vücudumda ateş var damarlarım hepsi şişmiş düzenle bir sancım yok ama bacaklar koptu ağırlıktan aynı durum yaşayan var mı?!
Nemregn ahed25 benimde öyle bugün gittim sancı hiç yok. Haftaya tekrar gel dedi istiyorsan sezeryanla erken olabilir yoksa da 40-41 i bulabilir yaptı