Nemregn Normal doğum düşünen anneler için yapılmasında fayda varmış. Daha önce yapanınız oldu mu? Bizde hakiki zeytin yağı vardı onlar yapsam olur mu? 37 haftayız
Mihriballim Evet olur tabi hafif ılık olursa zeytinyağı daha güzel olur ama kendi eliniz yetişiyor mu kim yapicak bende hafatya başlayacağım yapmaya eşime anlattım anlamadı 😀😀 haftaya doğuma hazırlık eğitimine gidicez inşaallah orda anlar
Nemregn Mihriballim aa el yetişmesi muhabbeti de vardı dimi onu unuttum daha denedim hiç ama yırtılmaya karşı faydası oluyormuş doktorum yapabilirsen iyi olur dedi
Mihriballim Nemregn 😀😀 tabi canım benim yetişmiyor göbekten 😀 taharet alıp silerken bile şekilden şekile giriyorum 😀
Nemregn Ikinciyeanne yaa bu dikiş az olsun yada olmasın diye yapılıyormuş benimde ilk gebelik ondan yapayım dedim. İkinciyse bence gerek yok zaten açılmıştır
Ikinciyeanne @Nemregn vajina esnek yapiya sagip dogundansonra eski haline dönüyor her dogum farkli oluyor