Sibelblby Annişler ben halla karar veremiyorum 21 haftadayım kız bebek isimleri önerirmisiniz anlamlı olsun istiyorum 👼🙂
Buseyllzr Sibelblby sizin için anlamı olan bir isim olabilir. Mesela ben eşimle Eylül ayında tanıştım nişanım düğünüm. Doğum günüm Eylül’de herşey Eylül ayına denk geldi hamile kaldığım ay bile Eylül ayı kızımın adı Eylül olcak onun için 🥰 öneri olarak da yeni nesil isimlerden düşünmüyorsan İnci ve Duru ismide çok güzel benim çok hoşuma gidiyor 🤗
Snmckr Sibelblby iki kızımın adını da Kur’an da geçen isimlerden koydum . İkra peygamber efendimize gelen ilk vahiy ‘oku’ anlamına geliyor. Nisa Kur’an da geçen sure Kadın anlamına geliyor ve kadın haklarını anlatan bir sure Hayrünnisa koyarsanız hayırlı kadın anlamına geliyor. ☺️
Angells12 Eğer illa yeni isimlerden olsun demezsen bence şu isimler güzel Defne Masal Hazal Nisa Beste
NeseA Yaa ben Nur Cennet ismini çok seviyorum kızım var 5 yaşında adı Buğlem buda kız olsaydı Nur Cennet koyacaktım