ikizleribeklerken belirti vermeden de gebelik şekeri oluşabiliyormuş burada çookk fazla örneğini okuyorum 6-7 aydır. Bende haftam gelince yaptırdım bir sorun çıkmadı ama iyi kide yaptırdım açıkçası. Çok abartılıyordu off o nasıl içecek içerken öğürdüm, kustum içemedim çok ciddi yükleme oluyor, şekeri olmayan adamda bile o yükleme şeker çıkartır vs vs, çilekli gazoza benzettim tadını şekerli şeyleri sevmeyen ben 10 dakikada sorunsuz içtim. Birde gerekli olmasa bu tip testler neden var diye düşünüyorum 🤷♀️ Açıkçası Burada bizlerden fikir almak yerine doktorunuzun söylediğine kulak asmanızı tavsiye ederim, naçizane😊