Svcnvebebegi bende ilk zamanlar öyleydim, hep kötü düşünürdüm insanlara söylemekten korkardim sonra hamileliğe alıştım çok şükür 4 aylık olduk ,yaşadığınız şey normal ilk zamanlarda hepimiz yaşıyoruz hala ara ara yaşamaktayız ,o yüzden başka şeylerle uğraşmak sizi rahatlabilir ,veya güvendiginiz birine kaygılarınizdan bahsederseniz rahatlarsiniz ,İnşallah sağ salim kalp atışını duyup ,kucağa almakta nasıl olur size❤️