Merhabalar 30.haftam bitmek üzere ve iki haftadır siyatik ağrısı çekiyorum. Bu ağrılarla normal doğum yapan oldu mu merak ediyorum. Yürümekte zorlanıyorum, yatakta dönemiyorum ağrıdan. böyle bir durumda sancıları karşılayıp normal doğum yapabilir miyim bilmiyorum 😢