gizosk Bel fıtığı olup nasıl doğumlar yaptınız bilgi verirmisiniz ? Doktorlarınız ne önerdi doğum süreciniz nasıldı sezeyanda belden uyuşturmaya izin verildimi vs…
Esrasena gizosk hiç bişey hissetmiyosun.Bendede 2 tane fıtık var.2. yi doğurcam Allah nasip ederse.Bi zararı yok yani
gizosk Esrasena bende büyğk ihtimal sezeyan olcam ama belden iğne vurulma risklimi bilmiyorum tamamen bayıltılmakta istemiyorum benimde 2 tane fıtık