Merhaba kızlar
Doğum yapanlar merak edıyorum hıc bır belırtınız yokken bır anda agrınız başlayıp doğuma gıttınmı mı ben 30+2 yım suan kaşık ağırlarım oluyo bazen
Evımı normal temızlıyorum ıslerını yapıyorum ama bır yandan da doğarsa dıye korkuyorum daha beklemiyorum sımdıden ben odasını bıle hazırlamadık genelde bebekler kaçıncı haftada doğar