Goz-deeee o duygu eminim ki cok güzeldir ama ben tırnağımı bile biraz derin kessem hemen içim çekilir böyle bayılacak gibi olurum. Bir de nabız yüksekliği sorunu yaşıyorum hamileliğimin başından beri o yüzden riske atamadım. Üstüne bir de skolyozum var omurgam eğri, korktum spinal iğnesini yanlış yere yaparlar diye. Yani riskleri göze alamadım, bebeğimi hemen göremesem de yarım saat sonra görmüş olacağım, Rabbim saglık versin de inşallah 💕