Ozgamzeoz Allah en kısa zamanda nasip etsin inşALLAH ben hayıt otu içtim ilk ay oldu ve aynı zamanda çiğ fıstığı robottan geçirdim içine çorek otu dövüp içine attım bi kilo hakiki balla karıştırdım eşine de keçi boynuzu kaynatıp içir canım inşALLAH şifanı bulursun birde inanır mısın bilmem de ben iyi bilen bi ebeye de gittim rahmin kaymış dedi yerine getirdi çok şükür Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşALLAH her namazda duam dır 🤲♥️